Strony

niedziela, 8 września 2013

Zasady udziału w Trzecim Rajdzie ...Pójdę w nocy mrok.. 2013

 
Już za kilkanaście dni w nocy z 21 na 22 września 2013 odbędzie się Trzeci Łaskarzewski Rajd Nocny „…Pójdę w nocy mrok…”.

Dokumentacja Rajdu

Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do udziału w Rajdzie. Szczegóły uczestnictwa dostępne są w załączonej dokumentacji Rajdu.

Regulamin Rajdu “…pójdę w nocy mrok…” 2013


Karta zgłoszeniowa dla wszystkich Rajdowiczów“…pójdę w nocy mrok…” 2013


Karta zgłoszeniowa grupy zorganizowanej “…pójdę wnocy mrok…” 2013

Zgoda rodzica/opiekuna na udział w Rajdzie “…pójdęw nocy mrok…” 2013

Harmonogram Rajdu 21/22 września ”…pójdę w nocy mrok…” 2013


Plan wydarzenia
czas
1.
Zapalenie znicza pod pomnikiem obrońców Łaskarzewa przy ul. Warszawskiej przez reprezentację Rajdu
godzina 16.00
2.
Zwiedzanie muzeum w podziemiach Kościoła Parafialnego w Łaskarzewie
od 16.00 do 17.00
3.
Zbiórka przed wymarszem w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Integracyjno Animacyjnego przy ul. Alejowej 13 (II piętro budynek OSP Łaskarzew)
od 18.30 do 19.00
4.
Wymarsz na trasy wszystkich uczestników Radowiczów.
godzina 19.00
5.
Punkt specjalny w okolicach Łaskarzewa – ognisko z poczęstunkiem dla Rajdowiczów.
od około 23.00
do około 1.00
6.
Powrót z tras rajdu wszystkich uczestników Rajdowiczów. Pożegnanie uczestników.
około 4.00
7.
Możliwość bezpłatnego noclegu w siedzibie Stowarzyszenia KG Serbianki oraz w siedzibie Stowarzyszenia C.I.A. w Łaskarzewie.
Potrzebna własna kalimata i śpiwór.
od około 4.00
8.
Dla zainteresowanych certyfikaty ukończenia Rajdu do odebrania u organizatorów lub prześlemy na podany adres.
Możliwość zebrania punktów PTTK za przejście trasy.
do 31.10.2013r.


Rajd w tym roku z opłatą wpisową.

Uczestnicy uiszczają do dnia 16.09.2013 opłatę wpisową w wysokości 5 zł (od osoby) przelewem na konto:

Stowarzyszenie Historyczne Ziemi Łaskarzewskiej 08-450 Łaskarzew ul. Kolejowa 1

Bank Spółdzielczy w Łaskarzewie

42 9217 0001 0000 2697 2000 0010

W tytule przelewu wpisuje się:
1.      nazwę grupy i dopisek rajd w przypadku przelewów grupowych
2.      imię i nazwisko przelewającego z dopiskiem rajd w przypadku przelewów pojedynczych osób.

lub w gotówce w siedzibie:

Stowarzyszenia Centrum Integracyjno Animacyjne Łaskarzew ul. Alejowa 13,
od poniedziałku do piątku (9-13 września 2013) u Michała Józwickiego w godzinach dyżurów:

a)      poniedziałek, środa od 9.00 do 17.00

b)     wtorek, czwartek i piątek od 13.00 do 21.00  

W indywidualnych przypadkach możliwe jest przesunięcie uiszczenia składki na późniejszy
termin. Należy to jednak uzgodnić z organizatorami drogą mailową
(historia.laskarzew@interia.pl).
Opłata przeznaczona jest na pokrycie podstawowych wydatków związanych z organizacją
rajdu. W przypadku nie wykorzystania opłaty rekrutacyjnej, zostanie ona wykorzystana na
organizację wydarzeń popularyzujących historię w roku 2014.

Zgłoszenie udziału

Karty zgłoszeniowe potwierdzające chęć uczestnictwa w rajdzie powinny zostać złożone w terminie do dnia 16 września 2013:

1.      osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Integracyjno Animacyjne Łaskarzew ul. Alejowa 13, od poniedziałku do piątku (9-16 września 2013) u Michała Józwickiego w godzinach dyżurów:

a)      poniedziałek, środa od 9.00 do 17.00

b)      wtorek, czwartek i piątek od 13.00 do 21.00  

2.      lub mailem na adres historia.laskarzew@interia.pl do 16 września 2013.

3.      Osobiście poprzez indywidualny kontakt:
Piotr Żabczyński, tel. 697413624,
Henryk Dąbrowski, tel. 517978427,
Marek Kusak, tel. 602716492,

Osoby zainteresowane udziałem w Rajdzie poprzez utworzone wydarzenie na Facebooku prosimy o dopełnienie formalności, wypełnienie i złożenie dokumentów zgłoszeniowych organizatorom Rajdu.

Potwierdzenie udziału

Formalne zgłoszenia i wpłatę wpisowego przyjmujemy tylko do 16 września 2013 roku z uwagi na konieczność sprawnego załatwienia spraw organizacyjnych związanych z Rajdem. Po dokonaniu zgłoszenia i opłaty wpisowej w terminie do 16 września 2013 roku organizatorzy wysyłają uczestnikom potwierdzenie przyjęcia uczestnictwa.

Organizatorzy zapewniają zabezpieczenie medyczne, poczęstunek dla uczestników, certyfikaty ukończenia i uczestnictwa w Rajdzie. 

Zapraszamy zainteresowanych.

Pójdziemy trzema szlakami żółtym, niebieskim i czerwonym. Do przeglądu na załączonej mapie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz